Želim si, da imajo osebe s posebnimi potrebami, ki si želijo potovati, čim manj težav pri organizacij, oz. skrbi, kako bodo potovali s svojimi vozički. Zato boste v tem dokumentu našli uporabne napotke.
Največji problem je za nas, ki potrebujemo električne invalidske vozičke. Vendar situacija se je stabilizirala. Velikokrat potujem z nizkocenovno letalsko družbo Ryanair, zato se spodnje informacije nanašajo na to letalsko družbo. Nizkocenovniki ne sprejemajo velikih električnih vozičkov. Zato, ko potujem z nizkocenovnikom, potujem z malim, zložljivim električnim vozičkom Smart Chair, ki ima prav tako posebno torbo, v kateri gre na letalo. Smart Chair ima 2 12V litij-ionski bateriji po 10 amperov (12V 2*10Ah) in 180 Wh (vatnih ur). To je za nizkocenovne letalske družbe sprejemljivo. Ob rezervacij sem, ko sem dodal osebo, ki potrebuje »posebno asistenco« moral to označiti. Nato te »vpraša«, kakšno asistenco potrebuješ in izbereš opcijo, katera ti je najbližje. Zase izberem, da imam »prevoz posebnega medicinskega pripomočka« oz. »carriage of a special medical device« in pa, da ima električni voziček litij-ionske baterije. Izbrati moram še, da »potnik potrebuje pomoč (prihod in odhod) na letališču, ter pri vkrcavanju in izkrcavanju na/iz letala)« oz. »Passenger requires assistance (departure & arrival) through the airport and lift on/off to/from the aircraft seat«. Ob rezervacij je to, to. Nato enkrat od prevoznika dobiš e-sporočilo, kjer moraš izpolniti dodatne informacije. Zanima jih model, dimenzije in teža vozička, tip baterije, količina baterij, ter kako lahko baterijo izoliraš oz. izklopiš oz. prekineš povezavo. In to je to. Nato te samo še par dni pred odhodom kontaktirajo, kje želiš sedež (blizu izhoda ali ne). Po vsem tem, se lahko potovanje samo še PRIČNE!
Dokument se bo posodabljal. Vsakič, ko bom letel z drugo letalsko družbo, bom opisal postopek za električni voziček.